The three heroes

Thursday, May 15, 2008

My last working day here

The surveillance audit at my office finished yesterday and we got 4 minor non-conformities (NC) and 5 opportunities for improvement (OFI). I was so excited because last year during our compliance audit,we got 10 minor non-conformities and 10 OFIs...Hmmmm looks like we did some improvement right? However my excitement also due to the fact that I'm not the one who is going to answer all the NC to the certification body which is SIRIM..hehehhee the evil me :) but deep inside I really hope my fellow colleagues will settle them easily. Yesterday 14th May 2008 was my last working day at my office..:( Today I'm going to hold a farewell party at my office and clinic. I'm not sure wheather I can hold back my tears too...Uwaaaaaaaaa :((
OK I got to stop now because I need to prepare some dishes for the party...hv a nice day guys!

9 comments:

LadyJava said...

Eh eh.. I baru nak shout at your box saying happy last day.. dah kluar post...

Congrats on the audit thing Nat.. sounds like you did a good job.. eh eh ada party eh... nape tak jemput I??!! lolzz

Whatever it is.. have a great farewell party ok.. take pictures and let us salivate over the food ok ;)

tiffany said...

akak,

when are u gonna start ur study back???

tiffany said...

doh pizza crust yg shieda tulis dalam recipe tu banyak sangat... rasanya kalau buat pizza yg tebal boleh dapat 3-4 loyang agaknya...

so kalau akak suke pizza yg crust die agak nipis supaya agak2 rangup gtu, just buat half aje, then boleh dapat 2-3 thin crust pizza...

kalau nak crust tebal, rollkan doh sampai agak2 6mm-1cm tebal... kalau nak nipis pulak roll nipis2 sampai jadik 2mm je lebih kurang ekk... (milimeter tau, sbb kalau tebal2 ade probability dalam die tak masak...

dan sebelum u bubuh segala jenis sos, ayam and lauk pauk cheese bagai kat atas die, better bakar crust tu sendiri kosong2 dalam 7-10 minit at 170 celcius... supaya betol2 masak... lepas tu keluar dari oven buat la segala macam yg u nak, and bake again for another 10-15 minutes...siap!!!

oops, kalau nak letak nenas or bende2 yang agak berair, better toskan dulu supaya air die tak jatuh kat roti...

Salt N Turmeric said...

so macamane farewell party? berapa kotak tissue u guna Nat? lol. jgn mare. nanti kena jual!

Yaya said...

nat nak sambung study balik ker..

natrah said...

LJ,

party went on smoothly cuma i takde mood nk buat posting..hehehee nk blog hopping saja...nnti ek bila i dah ada mood i post ok?

natrah said...

Shieda,

masters start 2nd june..huhuhu sedeyyy..

thanks shieda for a great how to make a pizza dough...nnti kalau jd akak letak kt blog ok?

natrah said...

Farina,

it went on smoothly..tapi kan I tried to avoid every sad moment lah...rasa mcm nk kuar jer air mata I lari masuk toilet...hahahhahaaa...kelakar lah bila ingt balik..tp my staf takde la plak nmpk sedih...ishhh tak patut..muahahhahahhaa.nnti ada masa i out up some pics

natrah said...

aleeya,
ya lah yaya..bulan jun ni start..uwaaaaa nak kena tinggal all my heroes :(

nnti kalau I posting kat kementerian...I'll let u know ok?